Răspunsul Lidl la apariția unei fotografii online cu punga aruncată la gunoi de Sânziana Negru și Ștefan Floroaica : ”Am aflat cu tristețe…”

5,795

Reacția Lidl după ce pe internet a apărut o poză cu punga aruncată la gunoi de Sânziana Negru

În primul rând, trebuie menționat că Sânziana Negru și Ștefan Floroaica au fost observați de câțiva tineri la Electric Castle în timp ce aruncau la gunoi o pungă plină cu mâncare de la Lidl.

Anterior, cei doi realizaseră un videoclip în care promovau aceste produse. După aceea, produsele au ajuns la gunoi. Tinerii care i-au văzut au fost surprinși de acest gest și au verificat dacă mâncarea promovată chiar a fost aruncată.

Ulterior, o fotografie cu punga Lidl aruncată la gunoi de Sânziana Negru și Ștefan Floroaica a apărut pe internet. Martorii au explicat și ei ce s-a întâmplat în acel moment.

Se pare că imaginile au ajuns și la Lidl România. Astfel, reprezentanții retailerului au oferit o reacție pe această temă. Este important de menționat că magazinul german militează împotriva risipei alimentare.

Prin urmare, reprezentanții Lidl nu își pot explica gestul făcut de cunoscuta influenceriță.

Lidl a anunțat că va discuta cu Sânziana Negru despre acest incident și că va reconsidera colaborarea cu ea pe viitor.

Ce spune retailerul despre colaborarea cu Sânziana Negru

Totodată, retailerul a reamintit faptul că încurajează clienții să reducă risipa alimentară. De altfel constant, Lidl publică diferite trucuri prin care oricine poate să folosească alimentele rămase în loc să le arunce.

Reprezentanții companiei le-au cerut scuze clienților, dar și tuturor celor care au văzut gestul făcut de influenceriță. Totodată, Lidl își va păstra angajamentul în ceea ce privește lupta împotriva risipei alimentare.

„Am aflat cu tristețe, din social media, despre gestul Sânzianei şi al partenerului ei, pe care nu ni-l explicăm. Lidl este partener fondator al Rețelei Băncilor pentru Alimente, iar combaterea risipei alimentare este un pilon foarte important al strategiei noastre de sustenabilitate. Implementăm constant măsuri antirisipă în operațiunile noastre şi susținem Băncile pentru alimente atât cu produse, cât si financiar pentru a îşi putea extinde infrastructura.

Ne încurajăm clienții să reducă risipa alimentară prin campanii, postări, tips and tricks despre cum poți folosi alimentele rămase în frigider, prin acțiuni de vânzare accelerată a produselor care se află aproape de ieşirea din perioada de valabilitate sau prin mesaje afişate în magazinele noastre.

Urmează să avem o discuție cu Sânziana pe această temă şi vom analiza şi reevalua colaborarea cu ea. Ne pare foarte rău că a recurs la acest gest și vă asigurăm că angajamentul nostru de a lupta împotriva risipei alimentare este ferm și vom continua să extindem măsurile pe care le luăm în acest sens.”, au transmis reprezentanții Lidl.