Supermarketul din România care scade preţurile cu 90% în fiecare seară. Atunci e bine să faci cumpărături, economiseşti mulţi bani

5,986

Românii resimt din ce în ce mai mult creșterile prețurilor la diferite alimente. Din fericire, există un supermarket care face reduceri de 90% în fiecare seară, însă doar într-un anumit interval de timp.

Reduceri de 90% la magazinele Kaufland
Kaufland se numără printre cei mai cunoscuți retaileri din țara noastră și oferă clienților oportunitatea de a cumpăra produce reduse chiar și cu 90%. Pentru a beneficia de aceste reduceri, este bine să fiți la curent cu ofertele săptămânale ale magazinului

De multe ori, retailerul lansează promoții și reduceri speciale pentru diverse categorii de produse. Cele mai generoase reduceri sunt cele la legume și fructe. Unii clienți au reușit să cumpere cartofi la doar 0,30 lei/kg.

Cu toate acestea, reducerile de 90% au loc doar între orele 21:00 – 22:00. Aceste reduceri se oferă în mod regulat, deci trebuie să fiți pe fază pentru a beneficia de acestea.

Dezavantajul este că, fiind seara, sunt ultimele produse de pe raft, deci este posibil ca nu toate să fie foarte bune, mai ales în cazul legumelor sau fructelor, însă de multe ori sunt oferte de nerefuzat.

„Știai că Kaufland România are reduceri de 50-90% în fiecare seară de la orele 21:00 – 22:00?Să tot îți faci cumpărături seara de la ei la raionul de legume/fructe, brutărie/patiserie și la carne/mezeluri”, a scris o internaută pe Tiktok.

Kaufland se numără printre supermarketurile preferate ale românilor

Românii au început să fie din ce în ce mai atenți la modul în care își cheltuie banii și mai ales pe ce. În momentul de față, Kaufland și Lidl se numără printre supermarketurile preferate de români.

Lanțul de magazine Kaufland are în România circa 175 de magazine. În anul 2022, compania a obținut o cifră de afaceri de 16 miliarde de lei, cu 14% față de anul precedent.

“Dacă înainte de pandemie se putea observa o înclinare a balanţei preţ-calitate în favoarea celei din ur­mă, destabilizarea economică şi pro­vocările financiare au readus preţul pe primul loc în topul factorilor care influenţează decizia de cumpărare”, spune Valer Hancaş, director comu­ni­care şi corporate affairs în cadrul Kaufland România.

Un motiv pentru care românii preferă Kaufland este faptul că majoritatea produselor sunt de proveniență românească, circa 84%, mai spune Valer Hancas.